ابراز همدردی ۱۱۵ نفر از سران کشورها، سازمان‌ها و شخصیت‌های بین‌المللی با ملت ایران هزاران شهرک‌نشین صهیونیست به خیابان‌ها ریختند چهار کشتی آمریکایی در سواحل فلسطین به گل نشستند تداوم حملات حزب‌الله به مواضع و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی حمله سنگین حزب الله به المطله | برق قطع شد (۵ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای صهیونیست: بدون توقف جنگ، توافق مبادله اسرا امضا نخواهد شد مقام صهیونیست: توقف جنگ علیه غزه به معنی شکست اسرائیل است مخبر در دیدار با رئیس جمهور عراق: راهبرد ما ادامه خواهد یافت رئیس موساد به تل‌آویو بازگشت گردان‌های قسام ویدیویی را که وعده داد بود منتشر کرد + فیلم مادر سید حسن نصرالله درگذشت + عکس منطقه هسته‌ای اصفهان به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری می‌شود ایتالیا کمک‌هایش به آنروا را از سر گرفت پیغام قسام خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست اردوغان: تمام فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را متوقف کردیم تایید لایحه حجاب در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام (۵ خرداد ۱۴۰۳) ازسرگیری مذاکرات باواسطه میان تل‌آویو و حماس (۵ خرداد ۱۴۰۳) چه‌ کسانی باید برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) استعفا دهند؟ انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار می‌شود؟ اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس دوازدهم چه‌ کسانی هستند؟
سرخط خبرها

شورای نگهبان اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص را تأیید کرد

  • کد خبر: ۱۲۶۳۹۲
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
شورای نگهبان اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص را تأیید کرد
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج از سوی این شورا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی طحان‌نظیف اعلام کرد: اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در جلسه شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

وی ابراز امیدواری کرد این اقدام و تسهیلاتی که طبق اساسنامه مذکور برای مشمولان در نظر گرفته شده، مرهمی بر آلام این گروه از بیماران و خانواده‌هایشان باشد.

براساس گزارش شهرآرانیوز، هیات وزیران مرداد ماه امسال با هدف توسعه محافظت مالی از بیماران خاص و صعب العلاج، «اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج» را به تصویب رساند؛ با فعالیت این صندوق امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه برای مشمولان از طریق بانک‌های عامل فراهم می‌شود.

فراهم آوردن زمینه تامین مالی بهینه داروها، تجهیزات پزشکی، کالا‌ها و خدمات سلامت محور مرتبط با بیماری خاص و صعب العلاج مشتمل بر خدمات ارتقای سلامت، خدمات پیشگیرانه، خدمات تشخیصی و درمانی، خدمات بازتوانی و توانبخشی و مراقبت‌های دوره‌ای و تسکینی، خدمات پرستاری و درمان در منزل آنان و نظایر آن که فهرست آن به تصویب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد رسید، با استفاده از پایگاه اطلاعات و به منظور بهبود محافظت مالی برای مشمولان در قبال بخشی از هزینه‌های سلامت از جمله اهداف و وظایف این صندوق به شمار می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->